shopify site analytics
   
 

Op deze pagina beantwoorden we een aantal vragen m.b.t. de inroostering en het gebruik van de planner. Lees ook de handleiding voor meer informatie over de besproken onderwerpen.


algemeen

  • Kan ik de planner meerdere jaren achtereen gebruiken? >>
  • Hoe gebruik ik deze planner bij verschillende schooltijden per bouw? >>


CAO-PO

  • Welke gevolgen heeft de nieuwe CAO-PO op de inroostering en werkverdeling voor het schooljaar 2019/2020? >>
  • Waarom wordt de regel dat 'het team de verhouding bepaalt tussen de lestaak een de overige taken' niet geïmplementeerd in de planner 2019/2020? >>
  • Een stappenplan voor de invoering van het werkverdelingsmodel. >>
  • Hoe verdeel je na 2018 op het teamlidblad OP in vak A de arbeidsuren over de week, en hoe ga je om met de resterende arbeidsuren? >>
  • Kan ik met het team een collectief hogere maximale lestaak afspreken? >>


jaartaakberekening

  • De opbouw van de jaartaak in het PO (of de jaartaak als vlaflip) >>
  • Hoe rooster je de arbeidsuren in en wat doe je met de overblijvende arbeidsuren van de voltijder? De restfactor >>
  • Hoe berekent de planner de ingeroosterde les- en arbeidsuren? >>
  • Over welke periode berekent de planner de ingeroosterde les- en arbeidsuren? >> 
  • De inroostering van de les- en arbeidsuren >>
  • De inroostering van studiedagen >>
  • Welke lesdagdelen moet ik aanklikken op het invoerformulier van het formatieoverzicht? >>
  • De taakberekening bij OP teamleden met geen of deels lesgevende taken >>


duurzame inzetbaarheid

  • Een onregelmatige inzet van een verlof duurzame inzetbaarheid >>
  • Hoe berekent de planner het lesgebonden deel van een verlof duurzame inzetbaarheid >>
  • De berekening van een verlof duurzame inzetbaarheid in het eerste jaar van opname >>


ouderschapsverlof en overig verlof

  • Hoe bereken je een ouderschaps- en overig verlof >>